پزشکی و سلامتی پزشکی و سلامتی .

پزشکی و سلامتی

لیزر موهای زائد چانه چیست؟

لیزر موهای زائد چانه
استفاده از لیزر یکی از قدیمی ترین روش های از بین بردن موهای زائد صورت است. این روش معمولا در مطب پوست انجام میشود، این روش از اشعه های نور استفاده میکند تا ریشه موها را تخریب کند و اغلب برای ایجاد نتایج کامل نیاز به انجام چهار تا شش بار آن است.

در حالی که استفاده از لیزر یکی از محبوب ترین روش های درمانی است، باید توجه داشت که لیزر در درمان موهای سفید ناتوان است. الکترولیز یکی دیگر از روش هایی است که برای درمان موهای زائد استفاده میشود. دو روش اصلی آن شامل گلاوینک (تخریب شیمیایی فولیکول موها) و ترمولیتیک (تخریب فولیکول ها با حرارت) هستند.

در بعضی موارد، درمان الکترولیز میتواند دردناک باشد و باعث قرمزی و به مرور زمان ایجاد اسکار یا نقاط سیاه شود.

برای استفاده از10% تخفیف لیزر موهای زائدهمین حالا تماس بگیرید!۰۲۱۲۲۶۵۷۹۱۶

مرکز لیزر موهای زائد دکتر گیتا مجید زاده
رفع موهای زائد برای همیشه
آیا حذف دائمی موهای زائد امکان پذیر است؟ متاسفانه، برای این سوال پاسخ کوتاه و راحتی وجود ندارد. بدن هر فرد متفاوت است، و فولیکول های مو شما به هر نوع درمان پاسخ متفاوتی می دهد. درحالی که لیزر طولانی مدت ترین روش از بین بردن موهای زائد است، اما برای دائمی بودن اثر آن هیچ تضمینی وجود ندارد. بنابراین بهتر است پیش از لیزر درمانی، با پزشک متخصص پوست و مو مشورت کنید.

عوارض لیزر موهای زائد چانه
برای ایجاد یک پیش زمینه در شما، لیزر توسط FDA برای از بین بردن دائمی موهای زائد تایید شده است و با استفاده از اشعه های نور فولیکول های مو را تخریب میکند.
بهترین گزینه برای انجام لیزر فردی است با رنگ پوست روشن و موهای تیزه، زیرا هدف اشعه ها رنگ موجود در موها هستند. این همان دلیل است که چرا استفاده از لیزر برای افراد سیاه پوست مناسب نیست و میتواند باعث ایجاد اسکار و تاول شود.

اگر به دنبال موارد بیخطر می گردید، این روش برای همه مناسب نیست. فراتر از این، در اینجا به چند نکته دیگر می پردازیم.

نکات قبل از لیزر موهای زائد چانه
رنگ فولیکول های مو
 گرچه ممکن است رنگ موهای سر شما به صورت طبیعی تیره باشد، اما موهای صورت شما اینگونه نیستند. لیزرهایی که به صورت متداول استفاده میشوند، به خوبی نمی توانند موهای روشن روی چانه را از بین ببرند. این روش برای خانم های که موهای دیره بر روی چانه خود دارند بهتر خواهد بود.

خطر ایجاد موهای بیشتر
 لیزر ممکن است موهای مخفی در خانم ها را تحریک به رشد کند. این به معنی رخ دادن این اتفاق نخواهد بود، تنها به این معنی است که امکان دارد و میتواند رخ دهد.

هزینه لیزر موهای زائد
 هزینه لیزر موهای زائد چانه برای یک جلسه، 36 هزار تومان می باشد که بسته به تشخیص متخصص، بین 4-6 جلسه درمانی نیاز دارید. همچنین هزینه لیزر موهای زائد گردن نیز حدوداً 48 هزار تومان می باشد.

به دلیل نوسانات قیمت، لطفا قبل از تعیین وقت لیزر، هزینه نهایی را از کلینیک جویا شوید.

لیزر خانگی موهای زائد
هم لیزر tria 4X  و هم silk’n flash & go میتوانند برای صورت خانم ها و خط چانه، همانند بسیاری از نواحی دیگر بدن استفاده شوند.

پوست پدیا مرجع تخصصی مشاوره پوست و مو


برچسب: #لیزر-موهای-چانه، #موهای-چانه، #عوارض-لیزر-موهای-چانه،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۱۳:۵۵ توسط:سلامت پدیا موضوع: نظرات (0)