پزشکی و سلامتی پزشکی و سلامتی .

پزشکی و سلامتی

مزایای طراحی سایت پزشکی

وقتی که مشتری برای طراحی سایت پزشکی یا سئو سایت پزشکی با شرکت همیار سیستم تماس می گیرد، حتما دلیلی دارد! نه اینکه بخواهم از خودمان تعریف و تمجید کنم، نه! موضوع اینجاست که چرا بدون داشتن حتی یک بازاریاب، پزشکان با ما تماس می گیرند؟

در ادامه یک داستان واقعی از یکی از مشتریان خوبمان برای شما تعریف می کنم که شنیدن آن خالی از لطف نیست؟

من یک سئوکار هستم که با شما صحبت می کنم:اسم من فرشته هست و تا الان که این مقاله رو می نویسم دقیقا 7 ساله که دارم با پوست و گوشت و استخون روی سئو سایت های پزشکی کار می کنم. همون هفت سال پیش، کارم رو با سئوی یک سایت پزشکی شروع کردم.این سایت مختص یکی از پزشکان ما بود که تبحر خیلی خوبی هم در کارشان داشت اما چون تازه طرحشون رو تموم کرده بود و اجازه ی مطب گرفته بود، باید کار رو از صفر شروع می کرد.خوب همونطور که میدونید تو شهر بزرگی مثل تهران، علاوه بر کلی مطب و بیمارستان، ساختمان پزشکان زیادی وجود داره و قطعا رقابت با این همه پزشک کار راحتی نیست.  پزشک متخصص ما خیلی آدم به روزی بود و به اهمیت دنیای شگفت انگیز دیجیتال مارکتینگ در توسعه ی کسب طراحی سایت پزشکی با وردپرس آغاز شد!

یادم میاد اون زمان یک سری قالب های وردپرسی شرکتی بود که از لحاظ دیزاین، خیلی باکلاس محسوب می شدند و همیشه مشتری ها در نگاه اول، این قالب ها را پیشنهاد می دادند. اما تجربه ی شخصی من چیز دیگری بود…

گذر زمان به من نشان داد که کاربران با المان های بلاگی در طراحی وب سایت پزشکان ارتباط عمیق تری برقرار می کردند و خیلی هم زود از همین بلاگ، جذب پزشکان می شدند.

مزایای طراحی سایت پزشکی

عصر تراکت پخش کردن و صرف هزینه های آنچنانی برای تبلیغات چاپی دیگر تمام شده است. طراحی سایت و سئو پزشکی حرف اول را در زمینه ی تبلیغات دیجیتال مارکتینگ دکترها ایفا می کند. و کار پزشک ها خیلی اعتقاد داشت تا جایی که همون روز اول افتتاح مطب، به سراغ طراحی سایت پزشکی هم اومد!

تغییر آدرس مطب، روزهای حضور شما در مطب، خدمات و یا تخصص های جدید شما و هزاران مورد دیگر که شاید در آینده ای نزدیک برای یک پزشک رخ دهد، همه و همه تنها از طریق یک سایت به دیگران اعلام خواهد شد؛ دیگرانی که امروزه هر چیزی از دستور پخت غذا تا بهترین دکتر متخصص و حتی علائم بیماری و درمان آن را در اینترنت جستجو می کنند.

کافی ست در این جست و جوها از میان هزاران سایت، وب سایت پزشکی شما نظر مثبت کاربر را جلب کند و به نیاز او پاسخ دهد.

همه چیز تمام است! اینجا همان نقطه ای ست که سئو معجزه می کند.

سایت یک پزشک حکم مطب دوم او را دارد. مطبی که حتی به کاربرانی که در نیمه های شب و پریشان احوال در حال جست و جوی یک بیماری خاص هستند، با روی گشاده لبخند می زند و او را دست خالی باز نمی گزداند.

شما همیشه، در هر لحظه و در هر جایی حضور دارید در واقع سایت پزشکی شما مرزهای زمانی و مکانی را در می نوردد و بدون لحظه ای درنگ و یا نیاز به تمدید پیک های تبلیغاتی چند صفحه ای، از توانایی های شما می گوید.

قطعا داشتن یک وب سایت پزشکی خوب و کارآمد، توجه و اعتماد بیماران را جلب کرده و آن ها را از سردرگمی در میان تجویزهای درمانی مختلف و گسترده در محیط وب نجات می دهد.

اگر پزشکی هستید که به تازگی طبابت خود را آغاز کرده اید یا کلینیک خود را به تازگی راه انداخته اید، قطعا طراحی و سئو سایت می تواند کمک شایانی به شما کند. زیرا با سئو سایت خود می توانید در بیماری هایی که هدف شما هستند، در نتایج جستجو نمایش داده شوید.

و حال اگر شما بتوانید با طراحی جذاب و محتوای مفید، اعتماد کاربر را به سوی خود جلب کنید، قطعا اون نیز در تعیین روند درمانی خود، شما را انتخاب خواهند کرد. این کاربران همان بیماران آینده ی شما هستند که هر چقدر بی چشم داشت، به آنها مشاوره داده شود، بیشتر جذب شما می شوند.

شاید باور نکنید ولی داشتیم مریض هایی که با وجود دریافت مشاوره های پزشکی از سوی پزشک، باز هم از کشورهای خارجی برای ویزیت حضوری پیش مشتری ما اومدن. یا چقدر مریض می شناسم که از شهرستان ها پیش پزشک های ما میان.

پزشک های ما 🙂

و حالا…

بعد از گذشت چندین سال، طراحی سایت خدمات پزشکی همیار سیستم نیز به روز تر از قبل و با هدف جلب رضایت مشتری و پاسخ به نیاز بیماران همراه با المان های تخصصی، انجام می شود.

طراحی سایت نوبت دهی آنلاین پزشکی

ارتباط عمیق بچه های ما با پزشک و بیماران سبب شد تا همیار سیستم به فکر طراحی وب سایت نوبت دهی پزشکی بیفتد، بیافتد!

یادمه قبلا بیافتد مینوشتیم الان تو گوگل سرچ کردم نوشته بود باید بیفتد بنویسید! همه چیز عوض شده…پیر شدیم رفت:)

سامانه نوبت دهی آنلاین مطب در درجه ی اول، امتیاز خیلی بزرگی برای بیماران شهرستانی محسوب می شد. بارها پیش آمده بود که بیماران به اشتباه با همیار سیستم تماس می گرفتند و از پشت خط ماندن های طولانی و یا عدم پاسخگویی منشی شاکی بودند؛ اما سیستم نوبت دهی مطب مانند یک منشی 24 ساعته بود که در آن واحد توانایی نوبت دهی به صدها بیمار را داشت آن هم بدون معطلی و یا فوت وقت!

در طراحی سایت نوبت دهی پزشکی امکاناتی از جمله: دریافت کد رهگیری، پرداخت آنلاین ویزیت، اطلاع رسانی در زمینه ی عدم حضور پزشک در مطب، مشخص کردن زمان ویزیت و سایر نیازهای ضروری در این زمینه گنجانده شده است.

اپلیکیشن مشاوره پزشکی

من به شخصه عاشق سیستم پرسش از دکتر هستم که باز هم به صورت اختصاصی توسط همیار سیستم طراحی شده است. نرم افزار پرسش از دکتر در این هفت سال، بارها و بارها به روز رسانی و باز طراحی شده است تا بتواند به بهترین شکل ممکن ارتباط میان پزشک و بیمار را تسهیل بخشد.

بریم سراغ ادامه ی داستان من…

اون اوایل که سایت پزشک متخصص رو راه اندازی کردیم، مدتی زمان برد تا گوگل با تخصص و خدمات پزشکی مشتری ما آشنا بشه و همین طور که بازدیدها افزایش پیدا می کرد، تعداد سوالات هم بیشتر میشد.

بعد از حدود یک سال، تعداد سوالات به 60 تا در روز رسید و من بهتر از هر کسی می دونستم که برای پزشکی که بیشتر زمانش رو تو بیمارستان و مطب سپری می کنه، پاسخگویی به سوالات چقدر می تونه زمان بر و حتی در برخی روزها غیر ممکن باشه.

البته ما تا چند ماه بعد از شروع سئو سایت پزشکی که در ادامه توضیح میدم، سوالات رو توی واتس اپ یا تلگرام برای دکتر ارسال می کنیم تا راحت تر بتونه تو این روند با ما مشارکت داشته باشه. اما وقتی تعداد سوالات زیاد بشه دیگه این روش، جوابگو نیست. اینجا بود که به فکر طراحی اپلیکیشن مشاوره پزشکی افتادیم!

اپلیکیشن مشاوره پزشکی

اپلیکیشن پرسش از دکتر همیار سیستم  نسخه ای شبیه به تلگرام دارد. در این سیستم، پزشک بدون نیاز به تایپ کردن پاسخ سوال پزشکی در یک سیستم وردپرسی، می تواند تنها در عرض چند ثانیه، جواب بیمار را به صورت ویس ارسال کند، مدارک پزشکی بیمار را ببیند و حتی در ازای نظر تشخیصی خود، حق مشاوره دریافت کند.

من الان پزشک هایی که دارم که ماهانه نزدیک به 6 میلیون تومان از این اپلیکیشن درامد دارند!!

با این خط تیره می خواهم مبحث جدیدی به نام سئو سایت پزشکی را برای شما باز کنم که به نظر من طراحی وب سایت پزشکی بدون سئو مثل یک پاساژ بزرگ و لوکس بدون فروشنده می ماند!!

سئو سایت پزشکی

فرض کنید فردی کمردرد دارد یا به بیماری خاصی مبتلا شده است و پزشکی هم نمی شناسد تا برای مشکل خود به وی مراجعه کند.  نام بیماری یا علائم یا درمان و … را در موتور جستجو وارد می کند. مقاله شما در نتایج اول نمایش داده می شود. روی آن مقاله کلیک می کند و پس از خواندن و آشنایی با شما، احتمال مراجعه وی بسیار بالا می رود.

سئو و بهینه سازی سایت پزشکی با هدف افزایش بازدید وب سایت، گرفتن رتبه و در نهایت برندینگ شما انجام می شود. تجربه و تخصص شرکتی که کار سئو سایت پزشکی شما را انجام می دهد، حرف اول را می زند چرا که آن شرکت، با نیاز کابران در زمینه ی تخصص های مختلف پزشکی آشناست و بهتر از هر کسی می تواند خدمات سئو و تولید محتوا را به بهترین شکل ممکن، پیاده سازی کند.

 

همیار سیستم


برچسب: #همیار-سیستم،#طراحی-سایت،#سئو،#سایت-پزشکی،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۵:۱۳:۳۵ توسط:سلامت پدیا موضوع: نظرات (0)