پزشکی و سلامتی پزشکی و سلامتی .

پزشکی و سلامتی

جاذبه های گردشگری کانادا

کانادا واقعا یک کشور فوق العاده زیبا است که دارای جاذبه های گردشگری فراوانی می باشد. شهر های کانادا دارای جاذبه های توریستی و گردشگری فراوانی می باشد.. این کشور از لحاظ وسعت پس از روسیه در جایگاه دوم قرار دارد و دارای جاذبه های گرشگری بسیاری می باشد که حتما باید آن ها را ببینید. با این که در کشور کانادا جهت رفتن به مکان های دیدنی گزینه های زیادی پیش رو است اما گاهی اوقات انتخاب این که از کجا شروع کنیم کار سختی است.

جاذبه های گردشگری کانادا

مراتع ادیس کاول در پارک ملی جاسپر

رفتن به مراتع جذاب و فوق العاده ادیس کاون در کوه های سنگی کانادا یکی از بهترین گزینه های پیش رو است. این مراتع که در پارک ملی جسپر در البرتا قرار دارند یک دریاچه کوچک را در خود جای داده اند که از یخ های ذوب شده بالای کوه ها پر از آب می شود. نمایی که از بالای کوه ها می بینید حتی زیباتر نیز خواهد بود. نکته فوق العاده اینجا است که تنها با یک الی و ساعت کوه نوردی می توانید به ناحیه مورد نظر برسید.

دریاچه اگنس + خانه چای دریاچه در پارک ملی بنف

بدون شک این دریاچه یکی از زیباترین مکان های جهان به شمار می رود. خانه چای این مکان در سال ۱۹۰۱ برای کوهنوردان ساخته شده است چرا که قطعا کوهنوردی ۳ و نیم کیلومتری هر فردی را تشنه می کند. ممکن است پس از رسیدن به مقصد خود در این کوهنوردی پاهای شما خسته باشند اما فراموش نکنید که ارزشش را دارد!

دریاچه لوییز در پارک ملی بنف

دسترسی به این دریاچه بسیار ساده است و یک هتل فوق العاده در آن وجود دارد و مراتع زیبا و فوق العاده ای اطراف شما را محاصره کرده اند. برخی افراد این ناحیه از کانادا را یکی از زیباترین بخش های آن می دانند و نمی توان به سادگی با آن ها مخالفت کرد.

دریاچه مالیگن در پارک ملی جاسپر

بهترین جاذبه گردشگری آلبرتا کانادا پارک ملی جاسپر است که دارای دریاچه بسیار زیبا  و دیدنی می باشد. این دریاچه در پارک ملی جسپر در آلبرتا قرار گرفته است و قطعا یکی از زیباترین دریاچه های طبیعی ناحیه است و اگر به جسپر می روید نباید رفتن به این مکان را از دست دهید. این دریاچه توسط قله های متعدد محاصره شده است و شهرت آن نیز به رنگ خاص آبش است.

دریاچه موراین در پارک ملی بنف

پارک جنگلی بانف بدون شک یکی از مشهور ترین پارک های کشور کانادا است و دریاچه مورین نیز به عنوان یکی از جذاب ترین بخش های آن شناخته می شود. یک جاده جذاب ۱۳ کیلومتری در میان درختان زیبا و جذاب می تواند روز شما را بسازد.

ویلکوکس، زمین های یخی کلمبیا در پارک ملی جاسپر

سرزمین یخ های شناور کلمبیا در پارک ملی جسپر یکی از نواحی بسیار فوق العاده است که نباید دیدن آن را از دست دهید. این ناحیه پر از کوه های بزرگ یخی به رنگ آبی است. وقتی نگاهتان به این کوه های بسیار جذاب بیوفتد دیگر نمی توانید از نگاه کردن به آن ها دست بکشید.

بریتیش کلمبیا

در ناحیه ای پر از عجایب طبیعی فوق العاده، دریاچه امرالد در بریتیش کلمبیا همچنان مثل یک الماس می درخشد. این دریاچه در پارک ملی یوهو قرار دارد. این دریاچه در سال ۱۸۸۲ توسط تام ویلسون، یک راهنمای کانادایی، کشف شد در حالی که وی به دنبال اسب هایی بود که فرار کرده بودند.

دریاچه گاریبالدی در پارک استانی گاریبالدی

این دریاچه در پارک استانی گاریبالدی بین ونکووور و ویستلر قرار گرفته است. این دریاچه نیز به رنگ زیبایی آبی است؛‌ درست مثل تصور کلی که از دریاچه های کانادا داریم! کوهنوردی و گشت و گذار در این ناحیه حدود ۶ ساعت طول می کشد اما واقعا ارزشش را دارد.در ارتفاع ۱۱۴۵۰ متری بالاتر از سطح دریا و تحت محاصره کوه های پر از برف ساعت ها به زمان نیز دارید تا نهایت لذت را از این ناحیه ببرید.

شهر طلایی (گولدن تاون)

گولدن در بریتیش کلمبیا فقط یک بهشت زیبایی طبیعی نیست بلکه برای علاقه مندان به آدرنالین بالا نیز گزینه مناسبی است. این ناحیه توسط سه رشته کوه مختلف و ۵ پارک ملی محاصره شده است و برای هر توریستی جذاب خواهد بود. کوهنوردی، اسکی روی آب، دوچرخه سواری در کوه و اسکی روی برف از جمله فعالیت هایی است که در اینجا می توان به آن ها پرداخت.

جزیره گرانویل در ونکوور

این جزیره در سمت جنوبی ونکوور پایین تر از پل گرانویل قرار گرفته است. شهرت این ناحیه به بازار عمومی، ناحیه هنر و تئاتر، فروشگاه ها، رستوران ها و صنایع دستی آن است. این یک جزیره فوق العاده زیبا برای دور زدن، خوردن و نوشیدن و فعالیت های بیرون از خانه است.

هایدا جی وال (جزیره ملکه شارلوت)

هایدا جی وال در واقع یک مجمع الجزایر در بریتیش کلمبیا، در شمال جزیره ونکووور، است. تنها می توان به کمک هواپیما از ونکوور و یا با کشتی مسافربری از جزیره پرنس رابرت به این ناحیه سفر کرد. داشتن یک گردش با قایق های مخصوص دور هیدا جی وال می تواند بهترین گزینه برای دیدن تمامی جزایر و زیبایی های این ناحیه باشد.

جزیره سالت اسپرینگ

جزیره سالت اسپرینگ را در وسط آب های آرام بین جزیره ونکوور و بریتیش کلمبیا پیدا می کنید. این ناحیه به خاطر فرهنگ خاصی که دارد مشهور است اما برای هر فرد با هر سلیقه ای چیزی برای ارائه دارد، چه به دنبال غذاهای خاص محلی باشید یا ماجراجویی جذاب در بیرون یا روز های ریلکس و آرام در کنار اقیانوس.

شهر های کوچک در جزیره ونکوور

جزیره ونکور بسیار زیبا بوده و پر از شهر های کوچک و دوست داشتنی است. می توان روز های خود را در نواحی مختلف این جزیره به شنا کردن، بازی، گشت و گذار در شهر و روستا ها و … گذراند. همچنین یک پارک فوق العاده و زمین بازی در کنار آب های این ناحیه وجود دارد.

 

موسسه حقوقی اَپلو

| مهاجرت به کانادا | اخذ اقامت کانادا | اخذ پاسپورت کانادا

 

 

 

 


برچسب: #جاذبه، گردشگری، کانادا،#سفر، به، کانادا،#اقامت، کانادا،#ویزای، کانادا،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۴۶:۴۳ توسط:سلامت پدیا موضوع: نظرات (0)