پزشکی و سلامتی پزشکی و سلامتی .

پزشکی و سلامتی

پوزیشن های رابطه جنسی

پوزیشن داگی استایل

وقتی در حال جست‌وجوی بهترین پوزیشن های رابطه جنسی برای افراد دارای اضافه وزن هستید، احتمال دارد که به پوزیشن‌های غیر واقعی و خیالی برخورد کنید. اما ما در این‌جا برای شما بهترین انتخاب را ارائه می‌کنیم. این پوزیشن برای همه قابل انجام است و نیازی به انجام کارهای عجیب نیست. یک پوزیشن ساده که ماهیتش سرگرمی و رابطه‌ی جنسی است. پوزیشن داگی استایل نیاز به تعریف ندارد اما اگر قبلاً از این روش استفاده نکرده‌اید، این‌بار آن را اجرا کنید و مطمئن باشید که زندگی جنسی شما را متحول می‌کند.

حالت زن در پوزیشن داگی استایل

کف دست‌ها و زانوهای خود را روی تخت یا هر سطح دیگری که دوست دارید بگذارید. پاهایتان را کمی از هم باز کنید تا مرد بتواند از پشت دخول را انجام دهد.

حالت مرد در پوزیشن داگی استایل

 از پشت بین پاهای زن قرار بگیرید و روی زانوهای خود روی بدن زن خم شوید. دست‌هایتان را در دو طرف بدن او قرار دهید تا بتوانید خود را نگهدارید و دخول را انجام دهید.

این پوزیشن به دو طرف اجازه می‌دهد به راحتی به بدن هم دسترسی داشته باشند بدون این که بخواهند وزن همدیگر را تحمل کنند.

پوزیشن The Cat of The Wife of Indra

در این پوزیشن مرد در بالا قرار می‌گیرد و برای هر دو نفر فرصت جالبی است که بتوانند رابطه را از زوایای جدید امتحان کنند. این پوزیشن را، بدون توجه به این که چه مدت از با هم بودنتان می‌گذرد، حتماً امتحان کنید.

حالت زن در پوزیشن

به پشت دراز بکشید و پاهایتان را از هم باز کنید و در هوا نگهدارید. حالا گردنتان را کمی به یک سمت بچرخانید و پاهایتان را به عنوان تکیه‌گاه روی شانه‌های مرد قرار دهید. ریلکس باشید و لذت ببرید.

حالت مرد در پوزیشن

روی زانو قرار بگیرید و پاهایتان را تا جایی که می‌توانید از هم باز کنید. دستانتان را در دو طرف بدن زن قرار دهید. به سمت جلو خم شوید و سرتان به سمت پایین باشد. حالا دخول را انجام دهید.

این پوزیشن یکی از بهترین زوایا را برای رابطه دارد و هر دو طرف از آن لذت خواهند برد.

پوزیشن Reclining In Opposite Directions

در پوزیشن‌هایی که زن بالا قرار بگیرد کار مرد راحت‌تر است چون نیاز نیست کار زیادی انجام دهد. این پوزیشن به طرز باورنکردنی جذاب است.

مثل همه‌ی پوزیشن‌هایی که زن در بالا قرار می‌گیرد، این پوزیشن هم سرشار از صمیمیت و لذت است. اگر می‌خواهید به سمت پوزیشن‌هایی بروید که زن در آن‌ها بالا قرار می‌گیرد این حالت قطعا محبوب شما خواهد بود.

حالت مرد در پوزیشن

روی تخت، نیمکت، زمین یا هر جای دیگری که دوست دارید بنشینید طوری که باسن روی سطح زمین باشد. پاها را کمی از هم باز کنید و پاشنه‌های پا را به زمین تکیه دهید. بالاتنه‌ی خود را با کمک تکیه دادن دست‌ها روی زمین نگهدارید و جهت باسن کمی رو به بالا باشد. حالا کمر خود را کمی به عقب خم کنید.

حالت زن در پوزیشن

روی مرد قرار بگیرید به طوری که با هم رو در رو باشید. پاهای خود را باز کنید و دو طرف لگن مرد بگذارید. دستان خود را به عنوان تکیه‌گاه استفاده کنید، کمر خود را به سمت عقب ببرید و باسن کمی بالا باشد، حالا به چشمان هم نگاه کنید و دخول را انجام دهید.

این روش یکی از بهترین و احساسی‌ترین پوزیشن‌های رابطه است چون دو طرف به طور مستقیم با هم تماس چشمی دارند. و به خصوص برای زنان فوق‌العاده است چون آزادی عمل دارند و می‌توانند کنترل رابطه را به دست بگیرند.

پوزیشن Traction Control – Rear Drive

در این پوزیشن مرد در بالا قرار می‌گیرد و کنترل رابطه و میزان لذت زن در دست مرد است.

حالت زن در پوزیشن

به یک سمت روی تخت یا زمین بخوابید و بالاتنه‌ی خود را به سمت پشت سر که مرد قرار دارد، بچرخانید. کمی پای بالایی خود را به سمت بدن خود بکشید. حالا بالاتنه را به سمت مرد بچرخانید و به چشمان او نگاه کنید.

حالت مرد در پوزیشن

روی زانو پشت سر زن قرار بگیرید. طوری با بدن زن زاویه بسازید که یکی از پاهایتان کمی از بدن او فاصله بگیرد و عقب باشد و پای دیگرتان دقیقاً به سمت بدن و نزدیک او باشد. باسن را محکم بگیرید، موقعیت بدنتان را ثابت کنید و حالا دخول را انجام دهید.

در این پوزیشن چون مرد در بالا قرار می‌گیرد دید خوبی دارد و زن هم در زاویه‌ی خوبی قرار می‌گیرد و این یعنی هر دو در این پوزیشن نهایت لذت را خواهید برد.

پوزیشن Belly To Belly

صمیمیت برای زنان به شدت مهم است و در این نوع پوزیشن ایستاده، میزان صمیمیت بسیار زیاد خواهد بود. همچنین در این پوزیشن نیاز به انجام هیچ حرکت خارق‌العاده و عجیبی نیست و خیلی ساده و راحت است.

حالت زن در پوزیشن

روبه‌روی مرد بایستید، یک پایتان را بالا بیاورید، زانو را خم کنید و دور لگن او بگذارید. حالا دستانتان را دور گردن او حلقه کنید و کاملاً به او نزدیک شوید.

حالت زن در پوزیشن

روبه‌روی زن بایستید و بدنتان را محکم به بدن او بچسبانید و دخول را انجام دهید. گردن، بازوها و بدن او را ببوسید تا لذت هر دوی شما زیادتر شود.

اجرای این پوزیشن بسیار آسان است و صمیمیت خیلی زیادی در آن وجود دارد.

 

 

مرکز آموزش و درمان بیماری های جنسی

متخصص پزشکی اجتماعی و طب پیشگیری


برچسب: #رابطه-جنسی، #پوزیشن-سکس، #سکس-سالم، #روابط-ناسالم،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۴۹:۰۳ توسط:سلامت پدیا موضوع: نظرات (0)