پزشکی و سلامتی پزشکی و سلامتی .

پزشکی و سلامتی

درمان نعوظ با زیتون

درمان سستی نعوظ  با روغن زیتون

روغن زیتون می تواند به افزایش تستسترون بدن کمک کند. همچنین این روغن مملو از چربی های اشباع نشده است که می توانند مشکل بالا بودن کلسترول بد را برطرف کنند.

به سراغ روغن های زیتون طبیعی بروید که در تولید آن ها از مواد شیمیایی یا حرارت بالا استفاده نشده باشد، که بدین ترتیب آنتی اکسیدان ها در آن حفظ می شوند.

معجون تقویت نعوظ

آمار های مربوط به مشکل اختلال نعوظ در چند دهه گذشته بسیار بالا رفته اند، به طوریکه این بیماری در بین مردان جوان و آقایانی با تناسب اندام خوب نیز دیده می شود.

امروزه آمار مصرف غذاهای فراوری شده بالاتر از همیشه است که نشان می دهد یک رژیم غذایی ناسالم می تواند مشکلاتی را در کارکرد بدنی شما به وجود آورد. یک رژیم غذایی ضعیف می تواند کلسترول بد و فشار خون شما را بالا ببرد و در نهایت باعث شود که شما گردش خون خوبی نداشته باشید.

بهتر غذا بخورید و شانس این که حال شما بهتر باشد و کارکرد بدنی خوبی در خانه، سر کار و تخت خواب داشته باشید را بالا ببرید. با این تفاسیر چگونه می توان چندین منبع مقوی برای مشکل اختلال نعوظ را با هم ترکیب کرد؟ در ادامه سه دستور عالی برای آب میوه های ترکیبی کاربردی برای اختلال نعوظ را ارائه کرده ایم.

نوشیدنی قرمز برای پمپاژ خون بهتر

وقتی مشکل اختلال نعوظ وجود دارد باید حتما به سراغ این ترکیب عالی بیایید:

دو چغندر کوچک یا یک چغندر بزرگ به علاوه یک چغندر سبز

دانه های یک انار کوچک یا متوسط

یک چهارم از کلم قرمز متوسط

دو و نیم سانتی متر از ریشه زنجبیل

این ترکیب حاوی سبزی های پاکساز خون، فزاینده های عالی نیتریک اکسید به همراه انار است که می توانند گردش خون را بهبود بخشند.

نوشیدنی سبز رنگ تند

این یک ترکیب خوشمزه و تند است که می تواند، متابولیسم شما را فعال کرده و فشار خون را بهبود بخشد و همه چیز را در داخل و خارج از اتاق خواب جذاب و فعال کند:

یک فنجان آب هندوانه

دو عدد خیار

یک فنجان واتر کرس (نوعی سبزی)

آب نصف لیمو

به لطف آب هندوانه این آب میوه به خوبی متعادل شده است و میزان تندی آن کنترل می شود. اما در حین جدا کردن دانه های فلفل حواستان جمع باشد. از دستکش استفاده کنید و دست های خود را از صورت و چشم هایتان دور نگه دارید!

آب میوه درمان کننده طبیعی اختلال نعوظ

اما یک دستور عالی دیگر برای معجون درمان اختلال نعوظ آقایان:

۳ عدد برگ ریحان تازه

یک دوم فنجان بلوبری

نصف لیمو

پنج فنجان آب هندوانه

ریحان یک طعم خوشمزه پستو مانند به این میکس فوق العاده می دهد که میزان کورتیزول آقایان را بالا خواهد برد ( استرس یکی از فاکتور های مهم در بروز اختلال نعوظ است) و بلوبری هم می تواند آنتی اکسیدان شما را بالا ببرد.

 

دکتر عباس انتظاری

مرکز آموزش و درمان بیماری های جنسی

متخصص پزشکی اجتماعی و طب پیشگیری

 

 


برچسب: #درمان-نعوظ،#درمان-نعوظ-با-زیتون،#تقویت-نعوظ،#رابطه، جنسی،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ تیر ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۴۳:۵۳ توسط:سلامت پدیا موضوع: نظرات (0)