پزشكي و سلامتي پزشكي و سلامتي .

پزشكي و سلامتي

چه روشهايي سبب ايجاد انگيزه در كارمندان مي شوند

موضوع مهمي كه پس از استخدام كارمندان به ميان مي آيد، حفظ كردن اين افراد است. با اينكه پول و مزايا بسيار مهم هستند، اما طبق يك مطالعه اين موارد در بالاي ليست عوامل انگيزشي قرار نمي گيرند.

راههاي ايجاد انگيزه در بين كارمندان

كسب و كار خود را به محلي خوشايند تبديل كنيد

هيچ كس تمايل ندارد تا چندين ساعت در يك محيط دلگير و خسته كننده كار كند. يكي از راههاي ايجاد انگيزه بين كارمندان فراهم كردن يك محيط زيبا، پر نور، كاربردي و جالب، براي آنها ست تا كار كردن براي آنها دلپذيرتر شود.

اولين قدم براي اطمينان از خوشايند بودن محيط، به روز بودن تجهيزات محل كار است. اين به معناي تعويض كامپيوتر هاي قديمي، سيستم هاي فروش از كار افتاده و كلا هر مورد ديگري است كه كارمندان تمايل دارند با عصبانيت از پنجره به بيرون پرت كنند.

محيط كار مناسب، شامل مرتب بودن و ظاهر مناسب وسايل نيز مي شود. بايد همواره به اين نكته  توجه داشت كه آراستن محيط كار الزاما به معناي صرف هزينه زياد نيست. حتي اين امكان وجود دارد كه شما با صرف هزينه اي اندك و با خريدن چند وسيله كوچك محيط كار و كار كردن را براي كارمندان و مشتريان دلنشين تر كنيد.

يك مدير صادق، حمايتگر و محترم باشيد

امكان دارد اين مورد ساده به نظر برسد، اما بايد دانست كه مديريت نامناسب يكي از بزرگ ترين دلايل فرار كارمندان از شغل خود مي باشد. مواردي همچون احترام، صداقت، حمايت و ارتباطات شفاف از جمله عناصر بنيادي به شمار مي روند.

با اين وجود، براي تبديل شدن به يك رهبر يا مربي عالي موارد بسياري براي انجام دادن وجود دارند. در صورتي كه به تازگي در عرصه مديريت وارد شده ايد، خواندن چندين كتاب در اين زمينه بسيار ارزشمند خواهد بود.

مديريت موثر همانند هر مهارت ديگري نياز به دانش و تمرين دارد. براي شروع، بهترين كتاب ها را در زمينه مديريت مطالعه كنيد. به طور خلاصه: اگر مدير مناسبي باشيد، كارمندان شما نيز وفاداري بيشتري خواهند داشت.

به كارمندان خود پاداش دهيد

افراد تنها در صورتي در كسب و كار شما مي مانند، كه دليلي براي ماندن داشته باشند. بنابراين، اگر تمايل داريد تا كارمندان و همچنين انگيزه آنها را حفظ كنيد، بايد يك برنامه انگيزه بخش تهيه كنيد. اين برنامه مي تواند پاداشي سه ماه يكبار، ارتقا درجه، اعطاي اعتبارات بيشتر يا حتي تقسيم بخشي از سود شركت باشد. اگر كارمندان بدانند به ازاي كار خوبي كه انجام مي دهند پاداش دريافت مي كنند، وظيفه خود را به خوبي انجام داده و در شركت مي مانند.

به كارمندان فضاي رشد بدهيد

يكي از راههاي ايجاد انگيزه در بين كاركنان، ايجاد فضا براي رشد آنهاست كه مانند يك محرك فوق العاده عمل مي كند. با اينكه يكي از دلايل استقبال كارمندان از امكان رشد، قابليت دريافت پول بيشتر است اما عاملي رواني نيز وجود دارد. اين عامل احساس مورد اعتماد و احترام قرار گرفتن براي كاري است كه كارمند انجام مي دهد.

در صورتي كه در حال افتتاح شعبه ديگري از كسب و كار خود هستيد، به اين فكر كنيد كه كدام يك از كارمندان شما مي تواند براي نقش مديريت اين شعبه مناسب باشد. اگر كارمندي داريد كه امور مرتبط با مديريت موجودي شركت را به خوبي انجام مي دهد، در نظر داشته باشيد تا مسئوليت ارتباط با فروشنده را به صورت كامل به او واگذار كنيد.هنگامي كه به بهترين كارمندان خود فرصت رشد مي دهيد، نظر آن ها تغيير كرده و اين شغل را نه به عنوان يك شغل جانبي بلكه همانند يك حرفه كامل در نظر مي گيرند.

باز خوردهاي مثبت را با آن ها به اشتراك بگذاريد

احساس مفيد بودن در كار بسيار خوشايند بوده و يكي از عوامل كليدي رضايت شغلي و راههاي ايجاد انگيزه به شمار مي رود. در صورتي كه مشتريان شما از اين موارد قدرداني مي كنند، اين بازخورد ها را با كارمندانتان به اشتراك بگذاريد. اطلاع يافتن كارمندان از رضايت و خشنودي مشتريان سبب ايجاد حس خوب در آن ها شده و باعث مي شود تا ارتباطي عميق تر با كسب و كار برقرار كنند.

 

سامانه حضور و غياب آنلاين دينگ


برچسب: #انگيزه،#ايجاد، انگيزه، در، كارمندان،#كارمند، نمونه،#كارمند، خوب،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۱:۴۲:۲۳ توسط:سلامت پديا موضوع: نظرات (0)

جاذبه هاي گردشگري كانادا

كانادا واقعا يك كشور فوق العاده زيبا است كه داراي جاذبه هاي گردشگري فراواني مي باشد. شهر هاي كانادا داراي جاذبه هاي توريستي و گردشگري فراواني مي باشد.. اين كشور از لحاظ وسعت پس از روسيه در جايگاه دوم قرار دارد و داراي جاذبه هاي گرشگري بسياري مي باشد كه حتما بايد آن ها را ببينيد. با اين كه در كشور كانادا جهت رفتن به مكان هاي ديدني گزينه هاي زيادي پيش رو است اما گاهي اوقات انتخاب اين كه از كجا شروع كنيم كار سختي است.

جاذبه هاي گردشگري كانادا

مراتع اديس كاول در پارك ملي جاسپر

رفتن به مراتع جذاب و فوق العاده اديس كاون در كوه هاي سنگي كانادا يكي از بهترين گزينه هاي پيش رو است. اين مراتع كه در پارك ملي جسپر در البرتا قرار دارند يك درياچه كوچك را در خود جاي داده اند كه از يخ هاي ذوب شده بالاي كوه ها پر از آب مي شود. نمايي كه از بالاي كوه ها مي بينيد حتي زيباتر نيز خواهد بود. نكته فوق العاده اينجا است كه تنها با يك الي و ساعت كوه نوردي مي توانيد به ناحيه مورد نظر برسيد.

درياچه اگنس + خانه چاي درياچه در پارك ملي بنف

بدون شك اين درياچه يكي از زيباترين مكان هاي جهان به شمار مي رود. خانه چاي اين مكان در سال ۱۹۰۱ براي كوهنوردان ساخته شده است چرا كه قطعا كوهنوردي ۳ و نيم كيلومتري هر فردي را تشنه مي كند. ممكن است پس از رسيدن به مقصد خود در اين كوهنوردي پاهاي شما خسته باشند اما فراموش نكنيد كه ارزشش را دارد!

درياچه لوييز در پارك ملي بنف

دسترسي به اين درياچه بسيار ساده است و يك هتل فوق العاده در آن وجود دارد و مراتع زيبا و فوق العاده اي اطراف شما را محاصره كرده اند. برخي افراد اين ناحيه از كانادا را يكي از زيباترين بخش هاي آن مي دانند و نمي توان به سادگي با آن ها مخالفت كرد.

درياچه ماليگن در پارك ملي جاسپر

بهترين جاذبه گردشگري آلبرتا كانادا پارك ملي جاسپر است كه داراي درياچه بسيار زيبا  و ديدني مي باشد. اين درياچه در پارك ملي جسپر در آلبرتا قرار گرفته است و قطعا يكي از زيباترين درياچه هاي طبيعي ناحيه است و اگر به جسپر مي رويد نبايد رفتن به اين مكان را از دست دهيد. اين درياچه توسط قله هاي متعدد محاصره شده است و شهرت آن نيز به رنگ خاص آبش است.

درياچه موراين در پارك ملي بنف

پارك جنگلي بانف بدون شك يكي از مشهور ترين پارك هاي كشور كانادا است و درياچه مورين نيز به عنوان يكي از جذاب ترين بخش هاي آن شناخته مي شود. يك جاده جذاب ۱۳ كيلومتري در ميان درختان زيبا و جذاب مي تواند روز شما را بسازد.

ويلكوكس، زمين هاي يخي كلمبيا در پارك ملي جاسپر

سرزمين يخ هاي شناور كلمبيا در پارك ملي جسپر يكي از نواحي بسيار فوق العاده است كه نبايد ديدن آن را از دست دهيد. اين ناحيه پر از كوه هاي بزرگ يخي به رنگ آبي است. وقتي نگاهتان به اين كوه هاي بسيار جذاب بيوفتد ديگر نمي توانيد از نگاه كردن به آن ها دست بكشيد.

بريتيش كلمبيا

در ناحيه اي پر از عجايب طبيعي فوق العاده، درياچه امرالد در بريتيش كلمبيا همچنان مثل يك الماس مي درخشد. اين درياچه در پارك ملي يوهو قرار دارد. اين درياچه در سال ۱۸۸۲ توسط تام ويلسون، يك راهنماي كانادايي، كشف شد در حالي كه وي به دنبال اسب هايي بود كه فرار كرده بودند.

درياچه گاريبالدي در پارك استاني گاريبالدي

اين درياچه در پارك استاني گاريبالدي بين ونكووور و ويستلر قرار گرفته است. اين درياچه نيز به رنگ زيبايي آبي است؛‌ درست مثل تصور كلي كه از درياچه هاي كانادا داريم! كوهنوردي و گشت و گذار در اين ناحيه حدود ۶ ساعت طول مي كشد اما واقعا ارزشش را دارد.در ارتفاع ۱۱۴۵۰ متري بالاتر از سطح دريا و تحت محاصره كوه هاي پر از برف ساعت ها به زمان نيز داريد تا نهايت لذت را از اين ناحيه ببريد.

شهر طلايي (گولدن تاون)

گولدن در بريتيش كلمبيا فقط يك بهشت زيبايي طبيعي نيست بلكه براي علاقه مندان به آدرنالين بالا نيز گزينه مناسبي است. اين ناحيه توسط سه رشته كوه مختلف و ۵ پارك ملي محاصره شده است و براي هر توريستي جذاب خواهد بود. كوهنوردي، اسكي روي آب، دوچرخه سواري در كوه و اسكي روي برف از جمله فعاليت هايي است كه در اينجا مي توان به آن ها پرداخت.

جزيره گرانويل در ونكوور

اين جزيره در سمت جنوبي ونكوور پايين تر از پل گرانويل قرار گرفته است. شهرت اين ناحيه به بازار عمومي، ناحيه هنر و تئاتر، فروشگاه ها، رستوران ها و صنايع دستي آن است. اين يك جزيره فوق العاده زيبا براي دور زدن، خوردن و نوشيدن و فعاليت هاي بيرون از خانه است.

هايدا جي وال (جزيره ملكه شارلوت)

هايدا جي وال در واقع يك مجمع الجزاير در بريتيش كلمبيا، در شمال جزيره ونكووور، است. تنها مي توان به كمك هواپيما از ونكوور و يا با كشتي مسافربري از جزيره پرنس رابرت به اين ناحيه سفر كرد. داشتن يك گردش با قايق هاي مخصوص دور هيدا جي وال مي تواند بهترين گزينه براي ديدن تمامي جزاير و زيبايي هاي اين ناحيه باشد.

جزيره سالت اسپرينگ

جزيره سالت اسپرينگ را در وسط آب هاي آرام بين جزيره ونكوور و بريتيش كلمبيا پيدا مي كنيد. اين ناحيه به خاطر فرهنگ خاصي كه دارد مشهور است اما براي هر فرد با هر سليقه اي چيزي براي ارائه دارد، چه به دنبال غذاهاي خاص محلي باشيد يا ماجراجويي جذاب در بيرون يا روز هاي ريلكس و آرام در كنار اقيانوس.

شهر هاي كوچك در جزيره ونكوور

جزيره ونكور بسيار زيبا بوده و پر از شهر هاي كوچك و دوست داشتني است. مي توان روز هاي خود را در نواحي مختلف اين جزيره به شنا كردن، بازي، گشت و گذار در شهر و روستا ها و … گذراند. همچنين يك پارك فوق العاده و زمين بازي در كنار آب هاي اين ناحيه وجود دارد.

 

موسسه حقوقي اَپلو

| مهاجرت به كانادا | اخذ اقامت كانادا | اخذ پاسپورت كانادا

 

 

 

 


برچسب: #جاذبه، گردشگري، كانادا،#سفر، به، كانادا،#اقامت، كانادا،#ويزاي، كانادا،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۴۶:۴۳ توسط:سلامت پديا موضوع: نظرات (0)