پزشکی و سلامتی پزشکی و سلامتی .

پزشکی و سلامتی

درمان قطعی HPV

آیا درمان قطعی برای HPV وجود دارد؟
اگرچه هیچ درمان قطعی برای HPV وجود ندارد، شما می توانید انتخاب های سالم تری در سبک زندگی خود داشته باشید و این کار را با زیربنای اصلی، که رژیم غذایی است، آغاز کنید.

از طریق رژیم غذایی، می توانید مواد مغذی لازم برای تقویت سیستم ایمنی بدن خود را، دریافت کنید، و بدنتان را به اندازه کافی قوی کنید، تا علائم HPV را کاهش داده و از عفونت های مکرر ویروس پاپیلومای انسانی جلوگیری نماید.

درمان HPV با غذا
اگر HPV، زگیل یا سلول های غیر طبیعی دهانه رحم، مانند دیسپلازی دهانه رحم، برای شما تشخیص داده شده باشد، می توانیم درک کنیم که آینده در نظر شما مانند گذشته، درخشان به نظر نرسد. لازم نیست شرایط اینطور باقی بماند. گزینه های درمانی بسیاری برای عوارض HPV، از جراحی های سخت تا درمان های خانگی وجود دارد.

 رژیم غذایی

به جای اینکه صبورانه در انتظار تماس پزشکتان برای معالجه خود باشید، می توانید کنترل سلامتی خود را از طریق آموزش، تغذیه و بهبود سبک زندگی، در دستان خود بگیرید.

چگونه شروع به تغییر رژیم غذایی خود کنید؟
مطالعات نشان داده است، کسانی که رژیم غذایی با مواد مغذی اندک دارند، به ویژه کسانی که میوه و سبزیجات کمی مصرف می کنند، مواد مغذی اصلی را دریافت نمی کنند.
این امر باعث می شود کسانی که رژیم غذایی نامناسبی دارند، بیشتر در معرض ابتلا به HPV مقاوم قرار داشته باشند. میوه ها و سبزیجات مقادیر زیادی آنتی اکسیدان دارند، که به خنثی نمودن مولکول های سمی در بدن کمک می کنند. آنها همچنین دارای مواد مغذی کلیدی مانند فولات، بتاکاروتن، ویتامین C و سایر مواد مغذی طلایی می باشند!

می دانیم که تغییرات رژیم غذایی ممکن است دشوار باشد. به خصوص بخشی از آن که می دانیم دقیقاً چه چیزهایی را می توانیم و چه چیزهایی را نمی توانیم مصرف کنیم. بسته به شرایط پزشکی شما، محدودیت های شدید غذایی ممکن است تضمینی بر سلامتی تان نداشته باشد و همچنین نگهداری طولانی مدت این رژیم ها نیز آسان است. چیزی که می توانیم در موردش به شما کمک کنیم، ارائه پیشنهاد های کلی است که همه بتوانند از آن استفاده کنند. ما می خواهیم در راحتتر کردن کار ها به شما کمک کنیم.


3 پیشنهاد برای کمک به بهبود بدن در ابتلا به HPV با غذا

برای دیدن ادامه مطلب اینجا را کلیک کنید.
 


برچسب: HPV ،درمان قطعی HPV،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۵۰:۳۳ توسط:سلامت پدیا موضوع: نظرات (0)