پزشکی و سلامتی پزشکی و سلامتی .

پزشکی و سلامتی

موارد استفاده از درماپن ۳

موارد استفاده از درماپن ۳
 
ضد پیری
درماپن باعث ایجاد یک پاسخ درمانی ایمن در بدن می شود تا کلاژن طبیعی و تولید الاستین را از داخل پوست تحریک کند . این کار بدون عوارض جانبی شدید و نیاز به ریکاوری انجام می شود  . هم چنین ترمیم لایه های پوست سریع تر انجام می باشد. 

بعد از استفاده شما از بهترین دستگاه میکرونیدلینگ ( درماپن ۳ ) به نظر می رسد منافذ پوست شما تمیز تر و روشن تر و محکم تر شده اند و  چین و چروک ها کاهش یافته اند.​

از دستگاه میکرونیدلینگ درماپن ۳ می توان در نواحی صورت، اطراف  لب، اطراف چشم، اطراف گوش، گردن، قفسه سینه، دست ها و پوست سر استفاده می شود.
زخم
 درماپن تنها دستگاه میکرونیدلینگی است که برای اسکارها موثر می باشد.  از جمله اسکار های جراحی، سوختگی و ناشی از آکنه.  نفوذ سوزن آن می تواند تا ۳.۰ میلی متر باشد.  

رنگدانه
 برخلاف لیزرهای دیگر، درماپن خطر آسیب دیدگی ناشی از گرما و هایپرپیگمانتاسیون را کاهش می دهد، در حالی که عملکرد سلول ها را ارتقا می بخشد.  این امر روشی مناسب برای هر بیمار مبتلا به ملاسما و مستعد ابتلا به هایپرپیگمانتاسیون است.  درمان بر روی همه انواع پوست ها و قومیت ها نیز مناسب است.  همچنین درماپن در درمان ویتیلیگو نیز مؤثر است.  درمان های بالینی درماپن به چهار روش برای برطرف کردن هایپرپیگمانتاسیون و ملاسما موثر است.

درماپن می تواند برای بسیاری از شرایط از جمله: روزاسه، تلانژکتازی ، درماتیت سبورئیک، آلوپسی و موارد دیگر مؤثر باشد.
درماپن چگونه اثر می کند؟
 
بهترین دستگاه میکرونیدلینگ (درماپن) روش القاء کلاژن را در مقایسه با سایر روش های تزریقی بهتر فراهم می کند.  در این روش، بیشتر از  ۱۳۰۰ سوزن به پوست وارد می شود که تولید کلاژن و الاستین را افزایش می دهند.  در نتیجه این این روش توانایی ذاتی پوست برای بازسازی را تحریک می کند. 
تفاوت درماپن ۳ با سایر روش های درمانی
فیلر های پوستی
درماپن ۳ امکان تنظیم دقیق عمق سوزن بسته به منطقه مورد نظر را فراهم می کند. از این رو، از آسیب پوستی که می تواند باعث پارگی شود، جلوگیری کند.  علاوه بر این، میزان نفوذ سوزن آن به طور قابل توجهی بیشتر از فیلر  است که منجر به نتایج بهتر می شود.
لیزر فرکشنال
درماپن ۳ قادر به ایجاد نتایجی همانند لیزر فرکشنال بدون خطر هایپر پیگمانتاسیون، هایپو پیگمانتاسیون و همچنین سایر عوارض جانبی مرتبط با آن می باشد.
لطفا در نظر داشته باشید که نسخه های زیادی از دستگاه درماپن با کیفیت متفاوت موجود می باشد. ما از دستگاه معتبر اصلی استفاده می کنیم.
موارد قابل درمان با دستگاه درماپن ۳
 
 درماپن ۳ نتایج بسیار خوبی را در درمان زخم ها، استریا، هایپرپیگمانتاسیون و چین و چروک ارائه می دهد.  در مناطق تحت درمان متوجه قرمزی جزئی خواهید شد که به سرعت از بین می رود. اولین اثرات درمانی پس از گذشت چند روز قابل مشاهده است و با گذشت زمان نتایج بهتر می شوند. 
 هر چند وقت یکبار می توان میکرونیدلینگ را انجام داد؟
 
 درمان ها به طور کلی بسته به نشانه ها و نوع پوست ، در فواصل ۳ تا ۶ هفته انجام می شوند.  ما اکثراً ۳ تا ۵ درمان را توصیه می کنیم که نتایج بعد از اولین درمان قابل رویت است.
دکتر گیتی مجیدزاده
تزریق ژل | جوانسازی پوست

منبع:

https://majidzadeh.doctor/


برچسب: #درماپن، #درماپن-3، #میکرونیدلینگ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ فروردین ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۱۱:۰۳ توسط:سلامت پدیا موضوع: نظرات (0)