Array ( [type] => 2 [message] => mysql_connect(): Headers and client library minor version mismatch. Headers:100337 Library:30121 [file] => /home/viablog/public_html/blog/tag.php [line] => 43 )  جنسي جنسي

پزشکی و سلامتی

پوزيشن هاي رابطه جنسي

پوزيشن داگي استايل

وقتي در حال جست‌وجوي بهترين پوزيشن هاي رابطه جنسي براي افراد داراي اضافه وزن هستيد، احتمال دارد كه به پوزيشن‌هاي غير واقعي و خيالي برخورد كنيد. اما ما در اين‌جا براي شما بهترين انتخاب را ارائه مي‌كنيم. اين پوزيشن براي همه قابل انجام است و نيازي به انجام كارهاي عجيب نيست. يك پوزيشن ساده كه ماهيتش سرگرمي و رابطه‌ي جنسي است. پوزيشن داگي استايل نياز به تعريف ندارد اما اگر قبلاً از اين روش استفاده نكرده‌ايد، اين‌بار آن را اجرا كنيد و مطمئن باشيد كه زندگي جنسي شما را متحول مي‌كند.

حالت زن در پوزيشن داگي استايل

كف دست‌ها و زانوهاي خود را روي تخت يا هر سطح ديگري كه دوست داريد بگذاريد. پاهايتان را كمي از هم باز كنيد تا مرد بتواند از پشت دخول را انجام دهد.

حالت مرد در پوزيشن داگي استايل

 از پشت بين پاهاي زن قرار بگيريد و روي زانوهاي خود روي بدن زن خم شويد. دست‌هايتان را در دو طرف بدن او قرار دهيد تا بتوانيد خود را نگهداريد و دخول را انجام دهيد.

اين پوزيشن به دو طرف اجازه مي‌دهد به راحتي به بدن هم دسترسي داشته باشند بدون اين كه بخواهند وزن همديگر را تحمل كنند.

پوزيشن The Cat of The Wife of Indra

در اين پوزيشن مرد در بالا قرار مي‌گيرد و براي هر دو نفر فرصت جالبي است كه بتوانند رابطه را از زواياي جديد امتحان كنند. اين پوزيشن را، بدون توجه به اين كه چه مدت از با هم بودنتان مي‌گذرد، حتماً امتحان كنيد.

حالت زن در پوزيشن

به پشت دراز بكشيد و پاهايتان را از هم باز كنيد و در هوا نگهداريد. حالا گردنتان را كمي به يك سمت بچرخانيد و پاهايتان را به عنوان تكيه‌گاه روي شانه‌هاي مرد قرار دهيد. ريلكس باشيد و لذت ببريد.

حالت مرد در پوزيشن

روي زانو قرار بگيريد و پاهايتان را تا جايي كه مي‌توانيد از هم باز كنيد. دستانتان را در دو طرف بدن زن قرار دهيد. به سمت جلو خم شويد و سرتان به سمت پايين باشد. حالا دخول را انجام دهيد.

اين پوزيشن يكي از بهترين زوايا را براي رابطه دارد و هر دو طرف از آن لذت خواهند برد.

پوزيشن Reclining In Opposite Directions

در پوزيشن‌هايي كه زن بالا قرار بگيرد كار مرد راحت‌تر است چون نياز نيست كار زيادي انجام دهد. اين پوزيشن به طرز باورنكردني جذاب است.

مثل همه‌ي پوزيشن‌هايي كه زن در بالا قرار مي‌گيرد، اين پوزيشن هم سرشار از صميميت و لذت است. اگر مي‌خواهيد به سمت پوزيشن‌هايي برويد كه زن در آن‌ها بالا قرار مي‌گيرد اين حالت قطعا محبوب شما خواهد بود.

حالت مرد در پوزيشن

روي تخت، نيمكت، زمين يا هر جاي ديگري كه دوست داريد بنشينيد طوري كه باسن روي سطح زمين باشد. پاها را كمي از هم باز كنيد و پاشنه‌هاي پا را به زمين تكيه دهيد. بالاتنه‌ي خود را با كمك تكيه دادن دست‌ها روي زمين نگهداريد و جهت باسن كمي رو به بالا باشد. حالا كمر خود را كمي به عقب خم كنيد.

حالت زن در پوزيشن

روي مرد قرار بگيريد به طوري كه با هم رو در رو باشيد. پاهاي خود را باز كنيد و دو طرف لگن مرد بگذاريد. دستان خود را به عنوان تكيه‌گاه استفاده كنيد، كمر خود را به سمت عقب ببريد و باسن كمي بالا باشد، حالا به چشمان هم نگاه كنيد و دخول را انجام دهيد.

اين روش يكي از بهترين و احساسي‌ترين پوزيشن‌هاي رابطه است چون دو طرف به طور مستقيم با هم تماس چشمي دارند. و به خصوص براي زنان فوق‌العاده است چون آزادي عمل دارند و مي‌توانند كنترل رابطه را به دست بگيرند.

پوزيشن Traction Control – Rear Drive

در اين پوزيشن مرد در بالا قرار مي‌گيرد و كنترل رابطه و ميزان لذت زن در دست مرد است.

حالت زن در پوزيشن

به يك سمت روي تخت يا زمين بخوابيد و بالاتنه‌ي خود را به سمت پشت سر كه مرد قرار دارد، بچرخانيد. كمي پاي بالايي خود را به سمت بدن خود بكشيد. حالا بالاتنه را به سمت مرد بچرخانيد و به چشمان او نگاه كنيد.

حالت مرد در پوزيشن

روي زانو پشت سر زن قرار بگيريد. طوري با بدن زن زاويه بسازيد كه يكي از پاهايتان كمي از بدن او فاصله بگيرد و عقب باشد و پاي ديگرتان دقيقاً به سمت بدن و نزديك او باشد. باسن را محكم بگيريد، موقعيت بدنتان را ثابت كنيد و حالا دخول را انجام دهيد.

در اين پوزيشن چون مرد در بالا قرار مي‌گيرد ديد خوبي دارد و زن هم در زاويه‌ي خوبي قرار مي‌گيرد و اين يعني هر دو در اين پوزيشن نهايت لذت را خواهيد برد.

پوزيشن Belly To Belly

صميميت براي زنان به شدت مهم است و در اين نوع پوزيشن ايستاده، ميزان صميميت بسيار زياد خواهد بود. همچنين در اين پوزيشن نياز به انجام هيچ حركت خارق‌العاده و عجيبي نيست و خيلي ساده و راحت است.

حالت زن در پوزيشن

روبه‌روي مرد بايستيد، يك پايتان را بالا بياوريد، زانو را خم كنيد و دور لگن او بگذاريد. حالا دستانتان را دور گردن او حلقه كنيد و كاملاً به او نزديك شويد.

حالت زن در پوزيشن

روبه‌روي زن بايستيد و بدنتان را محكم به بدن او بچسبانيد و دخول را انجام دهيد. گردن، بازوها و بدن او را ببوسيد تا لذت هر دوي شما زيادتر شود.

اجراي اين پوزيشن بسيار آسان است و صميميت خيلي زيادي در آن وجود دارد.

 

 

مركز آموزش و درمان بيماري هاي جنسي

متخصص پزشكي اجتماعي و طب پيشگيري


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1398/5/18 ساعت: ۰۰ توسط:salamatpediaco :

درمان خانگي رابطه جنسي دردناك

درمان خانگي مقاربتهاي دردناك

اگر ناراحتي‌هاي ايجاد شده به علت عدم لغزندگي كافي واژن باشد، مي‌توانيد از پارتنرتان بخواهيد زمان بيش‌تري براي پيش‌نوازي اختصاص دهد و از يك لوبريكانت هم استفاده كنيد. بيش‌تر اوقات اين راهكارها مي‌تواند براي توقف درد كافي باشد.

به خاطر داشته باشيد كه لوبريكانت‌هاي بر پايه‌ي روغن مي‌توانند باعث آسيب كاندوم شوند، پس اگر از كاندوم استفاده مي‌كنيد كاملاً دور اين مورد را خط بكشيد و از لوبريكانت‌هاي بر پايه‌ي آب استفاده كنيد.

اگر از درماتيت آلرژيك در رنج هستيد، مي‌توانيد از فرآورده‌هاي بدون بو استفاده كنيد و لباس‌هاي زير نخي بپوشيد تا پوست بهبود پيدا كند.

زناني كه فقط گهگاهي مقاربت دردناك دارند و هيچ نشانه‌ي ديگري ندارند مي‌توانند بررسي كنند كه كدام پوزيشن خاص جنسي يا دخول عميق باعث ايجاد درد مي‌شود. مقاربت آرام و آهسته و تغيير پوزيشن مي‌تواند كمك‌كننده باشد.

زمان مراجعه به پزشك

نبايد خودتان اقدام به تشخيص علت ديسپارونيا و درمان خودسرانه كنيد. دوش واژن هم اصلاً راه حل خوبي نيست چون واقعاً مي‌تواند پوست را تحريك و شما را مستعد ابتلا به عفونت كند.

حتي اگر معمولا دچار ديسپارونيا نمي‌شويد، توصيه مي‌شود زنان بالاي بيست و يك سال يا افرادي كه فعاليت جنسي دارند براي چكاپ به طور منظم به متخصص زنان مراجعه كنند.

پزشك بهترين كسي است كه مي‌تواند علت درد هنگام رابطه‌ي جنسي را تشخيص دهد، از روش‌هاي تشخيصي استفاده كند و درمان را انتخاب نمايد.

برخي عارضه‌ها مانند اندومتريوز شديد يا كيست تخمدان نياز به روش‌هاي جراحي دارند. درمان فيزيكي كف لگن هم در موارد خاص استفاده مي‌شود.

اگر ديسپارونياي شما در اثر تجربه‌هاي بعد از تروما يا ديگر مسائل عاطفي ايجاد شده، مي‌توانيد از پزشكتان بخواهيد شما را به يك سكس تراپيست متخصص ارجاع دهد. انواع مختلفي از رويكردها به خصوص درمان شناختي – رفتاري، مي‌تواند به كنترل درد هنگام رابطه‌ي جنسي كمك كند.

 

 

دكتر عباس انتظاري

مركز آموزش و درمان بيماري هاي جنسي

متخصص پزشكي اجتماعي و طب پيشگيري

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1398/5/1 ساعت: ۰۲ توسط:salamatpediaco :

درمان نعوظ با زيتون

درمان سستي نعوظ  با روغن زيتون

روغن زيتون مي تواند به افزايش تستسترون بدن كمك كند. همچنين اين روغن مملو از چربي هاي اشباع نشده است كه مي توانند مشكل بالا بودن كلسترول بد را برطرف كنند.

به سراغ روغن هاي زيتون طبيعي برويد كه در توليد آن ها از مواد شيميايي يا حرارت بالا استفاده نشده باشد، كه بدين ترتيب آنتي اكسيدان ها در آن حفظ مي شوند.

معجون تقويت نعوظ

آمار هاي مربوط به مشكل اختلال نعوظ در چند دهه گذشته بسيار بالا رفته اند، به طوريكه اين بيماري در بين مردان جوان و آقاياني با تناسب اندام خوب نيز ديده مي شود.

امروزه آمار مصرف غذاهاي فراوري شده بالاتر از هميشه است كه نشان مي دهد يك رژيم غذايي ناسالم مي تواند مشكلاتي را در كاركرد بدني شما به وجود آورد. يك رژيم غذايي ضعيف مي تواند كلسترول بد و فشار خون شما را بالا ببرد و در نهايت باعث شود كه شما گردش خون خوبي نداشته باشيد.

بهتر غذا بخوريد و شانس اين كه حال شما بهتر باشد و كاركرد بدني خوبي در خانه، سر كار و تخت خواب داشته باشيد را بالا ببريد. با اين تفاسير چگونه مي توان چندين منبع مقوي براي مشكل اختلال نعوظ را با هم تركيب كرد؟ در ادامه سه دستور عالي براي آب ميوه هاي تركيبي كاربردي براي اختلال نعوظ را ارائه كرده ايم.

نوشيدني قرمز براي پمپاژ خون بهتر

وقتي مشكل اختلال نعوظ وجود دارد بايد حتما به سراغ اين تركيب عالي بياييد:

دو چغندر كوچك يا يك چغندر بزرگ به علاوه يك چغندر سبز

دانه هاي يك انار كوچك يا متوسط

يك چهارم از كلم قرمز متوسط

دو و نيم سانتي متر از ريشه زنجبيل

اين تركيب حاوي سبزي هاي پاكساز خون، فزاينده هاي عالي نيتريك اكسيد به همراه انار است كه مي توانند گردش خون را بهبود بخشند.

نوشيدني سبز رنگ تند

اين يك تركيب خوشمزه و تند است كه مي تواند، متابوليسم شما را فعال كرده و فشار خون را بهبود بخشد و همه چيز را در داخل و خارج از اتاق خواب جذاب و فعال كند:

يك فنجان آب هندوانه

دو عدد خيار

يك فنجان واتر كرس (نوعي سبزي)

آب نصف ليمو

به لطف آب هندوانه اين آب ميوه به خوبي متعادل شده است و ميزان تندي آن كنترل مي شود. اما در حين جدا كردن دانه هاي فلفل حواستان جمع باشد. از دستكش استفاده كنيد و دست هاي خود را از صورت و چشم هايتان دور نگه داريد!

آب ميوه درمان كننده طبيعي اختلال نعوظ

اما يك دستور عالي ديگر براي معجون درمان اختلال نعوظ آقايان:

۳ عدد برگ ريحان تازه

يك دوم فنجان بلوبري

نصف ليمو

پنج فنجان آب هندوانه

ريحان يك طعم خوشمزه پستو مانند به اين ميكس فوق العاده مي دهد كه ميزان كورتيزول آقايان را بالا خواهد برد ( استرس يكي از فاكتور هاي مهم در بروز اختلال نعوظ است) و بلوبري هم مي تواند آنتي اكسيدان شما را بالا ببرد.

 

دكتر عباس انتظاري

مركز آموزش و درمان بيماري هاي جنسي

متخصص پزشكي اجتماعي و طب پيشگيري

 

 


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1398/4/27 ساعت: ۰۱ توسط:salamatpediaco :